Известие

Collapse
No announcement yet.

Компресия - въпрос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от DeX
    Еми ок де като имаш степента на сгъстяване изчисли си компресията. Аз за това съм ги дал кое колко е.
    Я, покажи как ги изчисляваш тези работи Че аз съм останал с впечатлението, че тези математически гимнастики крият много подводни камъни.
    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

    Comment


    • #17
      Във википедията са го описали и написали ма никой не му се чете ... а пък на мен не ми се превежда та ето Ви линк към текста в който е описано всичко. Не е със 100% точност, но може да даде начало при положение, че никой не знае колко точно трябва да бъде.

      На кратко, ако се приеме, че сгъстяването е 10:1 компресията трябва да е 13.5.
      Alfa Romeo Stelvio 2.0T
      Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

      Comment


      • #18
        ...много яко ...аз съм инженер на средна възраст и ме мързи да го смятам така, а кво остава за пуберите, дето гледам са се събрали тука

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от DeX
          Във википедията са го описали и написали ма никой не му се чете ... а пък на мен не ми се превежда та ето Ви линк към текста в който е описано всичко. Не е със 100% точност, но може да даде начало при положение, че никой не знае колко точно трябва да бъде.

          На кратко, ако се приеме, че сгъстяването е 10:1 компресията трябва да е 13.5.
          Ами аз, имах точно това в предвид. Точно тези сметки са подводните камъни. Има два ключови момента, които дават съществени отклонения при изчисления.
          1. Степенния показател - Използва се уравнението на Адиабатен процес с работно тяло въздух и степенен показател 1.4. Обаче реалния процес е много далеч от Адиабатен, това уравнение е невярно при наличие на пропуски (бутални пръстени, клапани) и наличие на топлообмен.
          2. Степента на сгъстяване – При такива ниски честоти на въртене, и като се има в предвид градусите след ГМТ, при които се затваря пълнителния клапан, реалния процес на сгъстяване става при друга степен на сгъстяване. С тази цел при изчисленията на двутактови двигатели се дефинират две, геометрична и действителна степен на сгъстяване.

          П.С. В линка, който си посочил са написали, че с тези формули е некоректно да се използват с тази цел.
          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

          Comment


          • #20
            Никой не е казал, че е коректно, но е ориентир - тъй като тука само хврълят боб.
            Alfa Romeo Stelvio 2.0T
            Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

            Comment

            Working...
            X